مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-25اقتصادي

بلیت قطار از اول بهمن 25 درصد گران شد| علّت: فاصله گذاری کرونایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نشست 215 شورایعالی هماهنگی ترابری کشور با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و مشارکت اعضا و مدعوین به صورت غیرحضوری (از طریق ویدئو کنفرانس) برگزار شد.

- بلیت قطار از اول بهمن 25 درصد گران شد علّت: فاصله گذاری کرونایی شورای عالی ترابری بدلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی که منجر به کاهش مسافرگیری در هر بار سیر قطارها شده، تصویب کرد قیمت بلیت قطار از 1 بهمن امسال 25 درصد افزایش داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نشست 215 شورایعالی هماهنگی ترابری کشور با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و مشارکت اعضا و مدعوین به صورت غیرحضوری (از طریق ویدئو کنفرانس) برگزار شد.

در این نشست تصمیمات ذیل به تصویب اعضا رسید - درخواست شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران مبنی بر جبران هزینه های ناشی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای مسافری بین شهری در پی شروع بیماری کرونا مطرح و با بیان نحوه پایش مسافران در دوران بیماری، به میزان کاهش سفرها در سال جاری در مقایسه با سال گذشته و خالی ماندن 5 میلیون صندلی ناشی از طرح فاصله گذاری اجتماعی و خسارت مالی ناشی از عدم فروش ظرفیت معادل 6000 میلیارد ریال، اشاره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت قطار از اول بهمن 25 درصد گران شد| علّت: فاصله گذاری کرونایی

بلیت قطار از اول بهمن 25 درصد گران شد| علّت: فاصله گذاری کرونایی